Proteiny • Doplňky výživy

OTÁZKY A ODPOVĚDI NAŠEHO TRENÉRA

Nedaří se mi přibrat. Co mám dělat?

Nejdůležitějším faktorem je samozřejmě kalorický příjem. Ovšem se správným nastavením makroživin (rozuměj bílkoviny, sacharidy, tuky) a samozřejmě pravidelnost a správný výběr jídel. Při nabírání musí být kalorický příjem vždy vyšší než výdej. Do výdeje se započítávají všechny aktivity během dne včetně třeba obyčejné chůze. Samozřejmě se nesmí zapomenout také na bazální metabolismus. S kalorickým příjmem ti pomůžou dnes velmi rozšířené aplikace do mobilu jako Kalorické tabulky, kde si všechno jídlo zapisuješ a máš své jídlo pod kontrolou. Pokud se ti nedaří splnit kalorický příjem můžeš sáhnout po doplňcích výživy. Pro zvýšení příjmu bílkovin jsou zde proteiny ( https://www.nuvys-nutrition.cz/eshop/proteiny/c-239.xhtml ). Dnes je na výběr mnoho druhů, proto u nás vybere opravdu každý, ať už jsi vegan ( https://www.nuvys-nutrition.cz/eshop/rostlinne-proteiny/c-240.xhtml ), nesneseš laktózu ( https://www.nuvys-nutrition.cz/eshop/whey-80-lactose-free/c-288.xhtml ), nechceš používat umělá sladidla ( https://www.nuvys-nutrition.cz/eshop/proteiny/c-239.xhtml pozn. u proteinů je označení STEVIA) nebo pokud chceš jen vyzkoušet něco nového jiného.

Pokud ti ve stravě chybí sacharidy a potřebuješ je dohnat i tobě máme co nabídnout (https://www.nuvys-nutrition.cz/eshop/gainery/c-49.xhtml) gainery máme samozřejmě i pro vegany. Ovšem jak jídlo, tak doplňky stravy jdou ruku v ruce se správnou pohybovou aktivitou. Pokud chceš nabrat nějaké to kilo svalů určitě nebudeš běhat desítky kilometrů. Proto se budu bavit o posilování ve fitness. Při nabírání svalů platí obecná poučka MÁLO OPAKOVÁNÍ, VELKÉ VÁHY. A opravdu je třeba se tím řídit. Málo opakování tzn. 5-8 op. Velké váhy? Je to individuální – zvol takovou váhu se kterou těch 8 opakování zvládneš. Pokud by jsi ještě několik udělal zvyš váhu.

Jak mám začít hubnout?

Nejdůležitějším faktorem je samozřejmě kalorický příjem. Ovšem se správným nastavením makroživin (rozuměj bílkoviny, sacharidy, tuky) a samozřejmě pravidelnost a správný výběr jídel. Při hubnutí musí být kalorický příjem vždy nižší než výdej. Do výdeje se započítávají všechny aktivity během dne včetně třeba obyčejné chůze. Samozřejmě se nesmí zapomenout také na bazální metabolismus. S kalorickým příjmem ti pomůžou dnes velmi rozšířené aplikace do mobilu jako Kalorické tabulky, kde si všechno jídlo zapisuješ a máš své jídlo pod kontrolou. Pokud máš tohle všechno splněno a ráda by jsi ještě podpořila svou snahu existují doplňky výživy, které ti mohou pomoct přebytečné tuky redukovat ještě účinněji. Obecně se jim říká SPALOVAČE TUKU. Na trhu je dnes nepřeberné množství těchto doplňků, avšak ne všechny jsou účinné nebo zdraví prospěšné.

Účinné a bezpečné spalovače tuku najdeš u nás zde https://www.nuvys-nutrition.cz/eshop/spalovace/c-143.xhtml. Jedná se o produkty podporující metabolismus a spalovaní přebytečných tukových zásob. Budeš se cítit vitálnější, nabitá energií a celkově lépe. Samozřejmě strava a doplňky jdou ruku v ruce s pravidelným pohybem a sportováním. Při pohybových aktivitách za účelem hubnutí je důležité hlídat svou tepovou frekvenci a pro nejefektivnější spalování se držet v hodnotách aerobní zóny.

 

Předtreninková suplementace

 

Proteinové palačinky od nuvys-nutrition.cz

 

Training at fitness NUVYS nutrition

 

 

Trénink bicepsů

Nejdůležitější novinky přímo na váš e-mail

Ziskejte zajímavé informace vždy mezi prvními

Vaše osobní údaje (email) budeme zpracovávat jen za tímto účelem v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Souhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, který vám pošleme na váš email. Souhlas můžete kdykoliv odvolat písemně, emailem anebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoliv informačního emailu.